onsdag, februari 27, 2008

Den socialdemokratiska modellen

Idag har jag betalat in min medlemsavgift till "Socialdemokratiska EU-kritiker". Jag har länge varit kritisk till EU men gick inte med i ovan nämnda förening förrän partiets och LO:s katastrofala och oideologiska tystnad kring Vaxholmsdomen.

Jag insåg då att det börjar bli bråttom nu. Ledande politiker i Sverige och utomlands har givit sig den på att Lissabonfördraget, den ompaketerade EU-konstitutionen, skall drivas igenom till vilket pris som helst. Tragiskt nog ingår vår egen partiledning i denna församling. Du kan hjälpa till att påverka den att börja slåss internationellt för den socialdemokratiska modellen. Gör det genom att, liksom jag, gå med i föreningen ovan. Du hittar alla uppgifter du behöver på hemsidan.

Välkommen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen in i "gänget"!

Anonym sa...

tack för din mycket klarsynta och ideologiska kommentar på vår blogg, ssk-bloggen. tror förresten jag ska överväga inträde i föreningen du skriver om :)

//alex